O nas

Jesteśmy trzyosobową rodzinką w składzie mama, tata i kilkuletni Globtroterek. Podróżujemy po Europie, którą uwielbiamy fotografować. Jesteśmy fanami kempingowania i parków rozrywki. Naszym sposobem na zwiedzanie są gry miejskie i rodzinne zabawy*. Poszukiwaliśmy domku dla rybki w Barcelonie, skarbów w Dubrowniku, elementów maski w Wenecji i złodziei słoneczników w Arles. Zwiedzaliśmy Paryż tropem agenta Złomka i Sewillę śladami Byczka Fernando. Szukaliśmy TOP 10 w Amsterdamie, graliśmy w fotograficzną grę miejską w Londynie, byliśmy tajnymi agentami w Mostarze, a Kraków zwiedzaliśmy śladami legend. Bawiliśmy się w rycerzy w Carcassonne, smerfy w Delft i piratów w Katwijk.  Udowadniamy, że podróże to wielka, rodzinna przygoda.
* wszystkie gry są naszymi autorskimi pomysłami

Arles, Francja
Organizujemy gry miejskie we współpracy ze szkołami i firmami m.in. podróżowaliśmy po Europie w ramach Festiwalu Podróżniczego Równoleżnik Zero. Łapaliśmy również dynie w ramach dzielnicowej gry Dynia Go!

Wrocław, Polska
Dla naszych czytelników przygotowaliśmy "Niezbędnik poszukiwacza wrocławskich przygód", dzięki któremu mogą porwać rodzinki na własną grę miejską. W Niezbędniku znajduje się wszystko co jest potrzebne, by się dobrze bawić - gotową trasę zwiedzania, mapę krasnali, ciekawostki o mieście oraz zagadki i zadania do wykonania w poszczególnych punktach.

www.niezbedniki.com
Nasz blog został uznany za jeden z najlepszych blogów podróżniczych w Polsce w konkursie Blog Roku 2015.  Globtroterek, który przeprowadził warsztaty fotograficzne dla dzieci, zdobył również nagrodę jednego z trzech najlepszych prelegentów Festiwalu Podróżniczego Równoleżnik Zero.

Kilka słów o naszej ekipie:

Globtroterek
Kilkuletni fan wszelkiego rodzaju wyjazdów, wypadów i wycieczek :) Lodożerca zakochany w Minionkach. Od dłuższego czasu nie rozstaje się ze swoim aparatem, doskonaląc umiejętność kadrowania i fotografii makro.

Mama Globtroterka
Główny organizator rodzinnych wypraw. Wertuje przewodniki z prędkością światła i zawsze ma mnóstwo pomysłów na rodzinne zabawy. Jak nie planuje wyjazdów to kupuje trampki :)

Bośnia i Hercegowina, Wodospady Krawica
Tata Globtroterka
Miłośnik gór, wypraw rowerowych i planszówek. Uwiecznia nasze wyprawy na fotografiach. W wolnych chwilach doskonali jazdę na rolkach.

A to filmik pokazujący, co najbardziej lubimy robić :)