Konkurs Blog Roku 2015

EDYCJA: Dzięki Waszym głosom jesteśmy w finale konkursu Blog Roku 2015! Dziękujemy :)

Blog Roku 2015

Skusiliśmy się na wzięcie udziału w konkursie Blog Roku 2015. Od tego czasu zagląda do nas sporo nowych czytelników :) Stało się to pretekstem do podsumowania naszych zeszłorocznych podróży i przedstawienia się osobom, które zaglądają do nas po raz pierwszy.

Witamy u Globtroterka :)

Jesteśmy trzyosobową rodzinką w składzie mama, tata i kilkuletni Globtroterek. Podróżujemy po Europie, którą uwielbiamy fotografować. Jesteśmy fanami kempingowania i parków rozrywki.

Naszym pomysłem na zwiedzanie z dzieckiem są autorskie gry miejskie i rodzinne zabawy. Cieszymy się, że możemy inspirować podróżujące rodzinki i pokazywać, że zwiedzanie połączone z nauką i zabawą jest świetną formą spędzania czasu. Nic nie wywołuje u nas większej radości jak zdjęcia czytelników podróżujących naszymi śladami :)
Rok 2015 w telegraficznym skrócie
Wybraliśmy kilka naszych przygód, które w zeszłym roku cieszyły się największym zainteresowaniem i które w pełni pokazują to co uwielbiamy robić :)

Gry miejskie

Część z naszych gier miejskich jest tematyczna i związana z miejscem, które zwiedzamy. Jedną z takich zabaw było poszukiwanie złodziei słoneczników w Arles , gdzie wspólnie ratowaliśmy dzieło Vincenta Van Gogha ;)

Szlakiem krakowskich legend  wymaga obecności w Krakowie, a TOP 10 Amsterdamu pobytu w holenderskiej stolicy :)

Inne nasze gry można dowolnie modyfikować i wykorzystywać w różnych miejscach. Przykładem jest chociażby poszukiwanie pirackiego skarbu w Katwijk, gdzie do zrealizowania gry potrzebna jest jakakolwiek plaża.

Jeśli lubicie zamkowe klimaty to idealna będzie zabawa w rycerzy. Męska część naszej wyprawy zamieniła się bractwo rycerskie, a mi przypadła w udziale rola księżniczki uwięzionej przez smoka. W takim składzie ruszyliśmy na podbój Carcassonne, ale grę można wykorzystać w każdym innym zamku.
Prezentujemy również gry, które możecie wykorzystywać na własnym podwórku - taką zabawą są smerfy w Delft :)

Aparaty w dłoń

Od "zawsze" namawiamy naszych czytelników, by nie bali się dać swoim pociechom aparatów. Zdjęcia wykonane przez dzieci mają swój niepowtarzalny urok i są fantastyczną pamiątką.  W zeszłym roku Globtroterek ćwiczył ujęcia makro w otoczeniu tulipanów w  holenderskim Keukenhof i poszukiwał idealnej śnieżynki podczas pierwszych opadów śniegu.

Gdy dziecko opanuje trudną sztukę robienia zdjęć i będzie na nich coś więcej niż pół chodnika i ucięte głowy, wtedy warto zagrać w fotograficzną grę miejską. My połączyliśmy ciekawostki o Londynie z zadaniami fotograficznymi.

Dzień Globtroterkowej Rodzinki

Dzień Mamy, Dzień Dziecka i Dzień Taty postanowiliśmy świętować po naszemu. Zamiast prezentów, kolejnych zabawek czy innych łapaczy kurzu postanowiliśmy wybrać się na trzy wycieczki, a kierunek wybierała osoba, która obchodziła święto. Globtroterek wybrał spacer na Ślężę, ja zwiedzanie Pragi o świcie, a tato wycieczkę rowerową po Dolinie Baryczy (która jeszcze oczekuje na wpis ;)).

Profesjonalne gry miejskie
W zeszłym roku trzykrotnie braliśmy udział we wrocławskich grach, organizowanych przez miasto i różne instytucje. Pierwszą z nich było "Krasnalove jedzonko", przygotowane z okazji corocznego Festiwalu Krasnoludków. W drugiej byliśmy "Pozytywnie odkręceni" , a w trzeciej, nawiązującej do Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016, poszliśmy "Z duchem gry".

Niebawem zaprosimy Was na globtroterkową grę miejską, którą organizujemy w ramach jednego z festiwali podróżniczych. Już teraz możemy zagwarantować fantastyczną, rodzinną zabawę :) Szczegóły wkrótce, a na koniec zapraszamy na podsumowanie 2015 roku w telegraficznym skrócie.

Wyłączyliśmy komentarze, gdyż nie nadążaliśmy z odpisywaniem na nie :)
Nie chcielibyśmy żeby ktokolwiek z naszych Czytelników poczuł się zaniedbany ;) Jeśli macie pytania odnośnie podróży, kempingów, parków rozrywki czy gier i zabaw śmiało piszcie do nas maila: globtroterek@op.pl lub wiadomość prywatną na Facebooku www.facebook.com/globtroterek Tam odpowiadamy najszybciej jak się da :)