Globtroterkowe podsumowanie 2014 roku i plany na Nowy Rok

Co przyniesie 2015?
Wczoraj pożegnaliśmy rok 2014. Wpatrując się w pokaz fajerwerków zastanawialiśmy się, które z podróżniczych planów uda nam się zrealizować w Nowym Roku. A jest ich kilka.
W kwietniu planujemy podróż do Holandii, którą bardzo lubimy zwiedzać wiosną. Pospacerujemy alejkami Keukenhof, kupimy sery na targu w Alkmaar, pojeździmy rowerami wzdłuż amsterdamskich kanałów, zachwycimy się porcelaną w Delft, uczcimy Dzień Króla ubierając się na pomarańczowo ;)
Mamy nadzieję, że również wakacyjne plany okażą się realne i uda nam sie w tym roku podreptać po alpejskich szlakach w Szwajcarii i zwiedzić francuską Langwedocję. W grudniu koniecznie musimy się wybrać na drezdeński jarmark bożonarodzeniowy.

Podsumowanie 2014
Tymczasem szybko podsumowaliśmy nasze wyprawy w 2014. Zapraszam na krótki film :) Czuję się w obowiązku wytłumaczyć dobór ścieżki dźwiękowej, która towarzyszyła nam najczęściej podczas tegorocznych wyjazdów - to melodia z bajki Toy Story 3, hiszpańskojęzyczna wersja utworu "Ty druha we mnie masz" w wykonaniu Gipsy Kings.

Wszystkim czytelnikom i sympatykom Globtroterka życzymy w Nowym Roku samych wspaniałości, radości, miłości i spełnienia marzeń!

Wyłączyliśmy komentarze, gdyż nie nadążaliśmy z odpisywaniem na nie :)
Nie chcielibyśmy żeby ktokolwiek z naszych Czytelników poczuł się zaniedbany ;) Jeśli macie pytania odnośnie podróży, kempingów, parków rozrywki czy gier i zabaw śmiało piszcie do nas maila: globtroterek@op.pl lub wiadomość prywatną na Facebooku www.facebook.com/globtroterek Tam odpowiadamy najszybciej jak się da :)